Pagina's

zondag 16 juni 2013

strapless Galajurken online 2013 kralen lieverd a-lijn prinses draperen ruching

strapless Galajurken online 2013 kralen lieverd a-lijn prinses
na uren van online winkelen en uit voor een betaalbare prom dress, bestelde ik deze jurk aangepast formaat voor mijn dochter-ik was best zenuwachtig over de pasvorm want ik ben ervan overtuigd van het proberen dingen op alvorens te kopen-na mijn dochter zet het op, zij passen perfect en de kleur is stunning.some van de pailletten waren losjes aangenaaid maar bleek niet een probleem te zijn. all-in-all een geweldige jurk.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, draperen, ruching
stof: tule
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
pailletten strapless jurken 2013 promotie galajurk online
a-lijn prinses Strapless galajurk Sweetheart Vloer-Lengte GJ2013093

Geen opmerkingen:

Een reactie posten