Pagina's

woensdag 30 september 2015

galajurken lange mouw goud petite plus maten

galajurken lange mouw goud petite plus maten taille: natuurlijke
trend: zie door, elegant, fonkeling & shine
netto gewicht: 1,5 kg
gewicht: 1.98kg
stof: tule
terug details: rits
getoond kleur: goud
zoom / trein: vloer-length
volledig gevoerd: ja
hals: bateau
mouw lengte: lange mouw
silhouet: schede / kolom
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
ingebouwde beha: ja
mouw type: t-shirt
speciale productcategorie: petite, plus maten
versieringen: kralen
kreeg veel complimenten op deze jurk die ik droeg op een bal. ik extra betaald voor aangepaste metingen. het werkte meestal oké, maar de banden onderhouden vallen. ik ging naar mijn naaister en zij bevestigde het in geen tijd. ik bracht ook wat extra geld te laten stoom gestreken bij de stomerij om uit de rimpels. het wordt beschreven als knielange, maar langer dan dat viel. ik eigenlijk wilde iets onder de knie toch, dus het werkte perfect! ik hou ook van de ingebouwde bra.quality is uitstekend !!! ik ben erg blij met de gesneden en de kleur van deze jurk. hoogwaardig materiaal !!!! uiteindelijk werd het perfect gemaakt. bestelde ik deze jurk in champagne kleur. de kleur is mooi !!! ik moet wel een van mijn jurk terug te keren voor orde # 1421000. laat het me weten wat ik nu moet doen. dank you.my bloemen meisjes op mijn bruiloft wilde een jurk die mij paste en ik was zo blij om een ​​op de site die wedstrijd wel, maar was niet strapless vinden. zijn net zo mooi als het eruit ziet in de afbeelding, maar ik heb het in een jager groene (mooie kleur) en zijn perfect! ik ben erg blij met de gesneden en de kleur van deze jurk. hoogwaardig materiaal !!!! uiteindelijk werd het perfect gemaakt. bestelde ik deze jurk in champagne kleur. de kleur is mooi !!! ik moet wel een van mijn jurk terug te keren voor orde # 1421000. laat het me weten wat ik nu moet doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten