Pagina's

woensdag 30 september 2015

galajurken zwart hoge neck a-lijn grote maten

galajurken zwart hoge neck a-lijn grote maten versieringen: buttons, bow (s)
netto gewicht: 1,5 kg
gelegenheid: military ball, formele avond
stof: lace
taille: dropped
terug details: rits
gewicht: 1.98kg
volledig gevoerd: ja
ingebouwde bh: ja
silhouette: a-lijn
trend: vintage inspired
hals: hoge neck
getoonde kleur: zwart
model: marta
speciaal product categorie: klein, grote maten
uitbenen: ja
mouwlengte: mouwen
zoom / trein: enkellange
seizoen: de winter, herfst, lente
ze zijn een keeper! ik kocht zo veel dingen uit, en sommige punten zijn gemiddelde kwaliteit ,, ', maar niet deze degenen ... ik adviseer sterk hen ... hou van ze! ik zal ze opnieuw kopen! ik denk niet dat ik ooit iets leuker dan dit zag! zelfs mijn verloofde hield van hen (en zijn niet in de kaarten of iets dergelijks) gewoon perfect !!! eerlijk gezegd, ik dacht dat ze waren een gewone card formaat, maar nope, nog beter, ze zijn een soort mini mini kaarten die ze nog schattiger en meer perfect voor elke gelegenheid maakt! ze zijn een keeper! ik kocht zo veel dingen van licht in de doos, en sommige punten zijn gemiddelde kwaliteit ,, ', maar niet deze degenen ... ik adviseer sterk hen ... hou van ze! ik zal ze opnieuw kopen! prachtig punt! wees gewaarschuwd dat er geen touw of iets dergelijks voor dit item. het beeld is misleidend. voor mij, het werkte beter dan het oorspronkelijke idee als ik ze kan gebruiken als cupcake toppers voor mijn bruiloft. love love hen .... ik dacht dat ze zijn gewoon prachtig !!! ik kocht 5 van hen voor bruidsmeisje geschenken ... ze zijn groot en hebben een redelijke prijs. mijn enige kwesties zijn: 1) ze kwamen een beetje vies, ik ben ervan uitgaande dat het gebeurde toen ze werden persoonlijk, maar hopelijk een natte handdoek zal het werk doen. 2) de omslag is een roze sticker. maar, zal ik het work.very cute!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten