Pagina's

woensdag 30 september 2015

galajurken met v-hals zeemeermin bordeaux mouwen

galajurken met v-hals zeemeermin bordeaux mouwen zoom / trein: vegen / borstel trein
speciale productcategorie: petite, plus maten
uitbenen: geen
trend: zie door
getoond kleur: bordeaux
notities: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten te wijten aan het ontwerp
volledig gevoerd: ja
mouwlengte: mouwen
hals: v-hals
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
silhouet: trompet / zeemeermin
gewicht: 1.98kg
versieringen: side draperen, knoppen, kristal detaillering, kant, kralen
stof: tule, kant
netto gewicht: 1,5 kg
ingebouwde beha: ja
deze zien er prachtig uit en zal bruidsmeisjes cadeaus! nice! wat we zochten en betaalbaar! heel schattig voor wedding.i mijn dochter hou van mijn petticoat. i toegevoegd tule om het aan mijn jurk nog groter. de petticoat is enorm vanzelf wel. ik hou van het dragen van it.ordered de 2 harten af ​​te drukken op een witte servetten, de kwaliteit zelf is goed maar de personalisatie is een stuk kleiner dan verwacht dus nogal teleurgesteld. zal nog steeds gebruiken, maar voor de bruiloft 's avonds buffet, in tegenstelling tot de bruiloft ontbijt zoals oorspronkelijk intended.these gaan maken prachtige gifts.my bruidstaart was compleet met this.these waren zo leuk voor mijn bruiloft centerpieces, waren super gemakkelijk te herschilderen wit met acryl paint.my bestelling was levering in de tijd, de levering van het product komt in goede staat en is dus beautiful.this jurk is absoluut mooi. de metingen waren perfect (wat zeldzaam is voor mij). het product werd snel verzonden, kan niet zeggen zelfs hoe bijzonder deze dag gaat worden. het is perfect. bedankt! hallo, ontvingen we de bestelling op tijd, heel erg bedankt !!! grote kwaliteit, kon niet gelukkiger zijn, fit zou recommend.great en van behoorlijke kwaliteit, ik ben erg blij met this.nice sluier, als je wilt iets basic. dit is wat je zou noemen geen frills.very gelukkig, pak is perfect.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten