Pagina's

woensdag 30 september 2015

galajurken taft bordeaux 3/4 mouw petite plus maten

galajurken taft bordeaux 3/4 mouw petite plus maten ingebouwde beha: ja
silhouet: schede / kolom
versieringen: sjerp / lint, kant
uitbenen: ja
getoond kleur: bordeaux
mouw lengte: 3/4 mouw
gelegenheid: vakantie, het homecoming, cocktail party
notities: riem kan niet worden verwijderd, bijpassende wrap zal in dezelfde kleur als de jurk op maat worden gemaakt, maar iets groter om te zorgen voor een gemakkelijke passen over de jurk, wikkel opgenomen, kant kleur zal zijn zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u bestelt
speciale productcategorie: petite, plus maten
mouw type: t-shirt
terug details: rits
nettogewicht: 1kg
trend: wrap opgenomen
volledig gevoerd: ja
gewicht: 1.48kg
zoom / trein: knielange
taille: natuurlijke
stof: taft
hals: scoop
seizoen: zomer, herfst, lente
dank you.my bloemen meisjes op mijn bruiloft wilde een jurk die mij paste en ik was zo blij om een ​​op de site die wedstrijd wel, maar was niet strapless vinden. zijn net zo mooi als het eruit ziet in de afbeelding, maar ik heb het in een jager groene (mooie kleur) en zijn perfect! product is identiek als het beeld uitstekende product.beautiful jurk, hoge kwaliteit, wasbaar in de machine. loopt long.it lijkt zoals in picture.very mooi gemaakt. past perfect om dimensionering gedaan bestellen en plan vooruit dus hebben gemaakt. mooie kleur. klantenondersteuning is uitstekend. thankyou.these zijn goed voor de kosten. ze voelen een beetje krap, maar waarschijnlijk moeten klein cadeautje we vulden ze met gouden munten voor meisjes party gift ze vonden them.perfect fit be.brilliant. mooie kleur. hou van de product.these zilveren vlinder portemonnees zijn prachtig, heel blij! niet zoals verwacht .... er zijn heel erg small.i hou van deze jurk! ik had het op maat gemaakt en het kwam toch binnen 2 weken. zeer mooi materiaal en past perfect! ik beveel dit bedrijf en ik zal zeker weer bestellen van hen! heel mooi, goed voor de prijs. waarschijnlijk zal dit blijven one.love de sluier, mooi patroon en stof. het is een keeper als je wilt dat vintage stijl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten